Engem ezzel kb. úgy egy éve az ingyenesen rendelkezésünkre bocsájtott
Kaspersky-Anti Ransomware Tool fot Business tréfált meg. Pár perces
böngészés után is elképesztő mértékben, 100 Megabájtokkal csökkent a
szabad hely, végül a Glary Utilities vezetett rá, hogy a program
mappájában rejtetten már 160 Gb-nyi szemét gyűlt fel. Mindez 1-2 hét
alatt! Törlés, reinstall után nem jelentkezett újra, tehát tényleg a
program csinált valamit. Abba nem ástam bele magam, hogy mi is volt ez
tulajdonképpen, de érdemes lett volna utánajárni. Tippeket még most is
szívesen vennék...

Pintér Sándor