Vannak mindenféle gyorscsatlakozók, és toldók amiket nem kell hegeszteni. Nem tudom hogy ezeket lehet-e direktben a kábel végére rakni,
vagy még egyéb alkatrész is kell (pl toldó, pigtail)
De a vágót sehogy sem tudod megspórolni:
http://www.ostelsat.hu/precizios_optikai_szalvago_cleaver_f1-6000_L5801.htm