Szia!

Én használtam egyik telephelyen 2 éven keresztül, de nem volt jó tapasztalatom vele. (Mondjuk a Win 10-el sincs, de ezzel nem tudok mit kezdeni.)

1) A rendszeridő folyamatosan elmászott. Nem minden gépen, random. Mikor melyiken, amin Time Freeze futott. Ez okoz némi galibát :(

2) Nem lehet központilag menedzselni annyit sem, hogy egyszerre tiltod vagy engedélyezed a Time Freeze-t. Nagy szívás egyesével végigmenni 20 gépen, ráadásul 2x...

3) Érezhetően lassabb a rendszer, ha fut a Time Freeze. Baromi nagy overhead van a fileműveleteknél.

Win 7-es környezetben kicsit pozitívabb a véleményem róla, de Win 10 alatt elég halál.

A legkisebb mértékben sem rugalmas a Time Freeze.

Hogy valami pozitívat is írjak: ingyenes iskoláknak is és teljesen reklámmentes :)

Ha van rá lehetőséged én inkább a tartományra és házirendekre építenék.