És ott van régebbi fájl verziók visszaállítása? Mert ha bekattintják a kódolós vírust, akkor ez így a csatolt meghajtón keresztül erőlködés nélkül titkosítja az egész onedrive területet. Nem tudom mekkor a tárhelyet kapnak, én lehet hogy inkább valami automatikus mentést állítanék be a felhőbe, lehet hogy több értelme lenne mint második hdd-nek használni.