Ma jutottam oda, hogy próbálgassam:

…

> Pl. közös hátteret nem kapják meg.
>
> https://www.grouppolicy.biz/2011/03/best-practice-using-grou
> p-policy-to-configure-desktop-wallpaper-background/
>
> Ez be van állítva, 1-es módszer szerint RSAT segítségével, plusz kiadva a
gpupdate is, bár ugye ez nem szükséges, csak abban az esetben, ha azonnal
akarom végrehajtani.

> Ami érdekes(?), hogy helyi rendszergazdaként belépve a gépre a felhasználó
> mappjában (C:\Felhasználók\usernév) angol nyelvűek a mappák, nem tudom
> van-e jelentősége?
>
> Van persze, pl. egy scriptből, programból egyértelmű legyen a mappára
> történő hivatkozás. Ne kelljen csak ezért eltérő lokalizációjú kódot írni.

Jogos, mert az kimaradt részemről, hogy azokban az esetekben angol a
mappanév, ahol a háttér sem töltődik be, míg amelyik profil jól leszedi a
beállított hátteret, ott magyar nyelvű a mappa

> Ha letörlöd a profilt, de nem törlöd a registry-ből (
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProfileList),
> akkor persze hogy nem tudja betölteni és ideiglenes TEMP nevű usert léptet
> be.
>
> Nincs ilyenem a registryben, tehát nem tudom törölni!

Aztán: átneveztem a fájlokat, ami a hátteret adják, mégsem történik semmi,
marad a régi háttér. RSAT-tal újra megadtam egy új hátteret és zárolási
képernyőt, de mindenkinek az töltődik be ami korábban, tehát mintha
egyáltalán nem frissülne a GP.

Aztán egyes gépeken ugyanazzal a felhasználóval megtörténik, míg másik
gépen nem. Teljes káosz. Feltehetőleg majd a nyári újratelepítés után
okosabb leszek