(2) Ha e rendelet másképp nem rendelkezik, a 2017/2018. tanévben a
tanítási év
első tanítási napja 2017. szeptember 1. (péntek) és utolsó tanítási napja
2018. június 15. (péntek). "

5. §  A tanítási évben - a tanítási napokon felül - a nevelőtestület a
tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra az általános iskolában
hat, a nappali oktatás munkarendje szerint működő gimnáziumban,
szakközépiskolában és szakiskolában hét, a szakgimnáziumban nyolc munkanapot
tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli
munkanap programjáról - a nevelőtestület véleményének kikérésével - az
iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap
kizárólag pályaorientációs célra használható fel.

A 2 paragrafus alapján az első és utolsó nap tanítási napnak kell lennie.
--> a kiadható 5 ,7 8 nap tanítás nélküli munkanapok nem adhatók ki az 1.
és utolsó napra.
Kérdezzétek meg a fenntartót, majd ő dönt.

2018. május 16. 20:16 Kiss Zsolt írta, <r...@hb.sulinet.hu>:

> Ja és még egy dolog, ami a mi értelmezésünket erősíti. A szüneteknél is ott
> szokott lenni ... előtti utolsó tanítási nap, ... utáni első tanítási nap.
> Akkor ott sem tarthatnánk tanításmenteset, mert azok a napok is tanítási
> napként vannak? ... Ja és ott a kréta szerintem ki sem emeli, simán a
> szünet
> napjait jelöli. A tanév elejét és végét jelöli ilyen érdekesen és mindent
> megzavaróan :(
>
> Zsolt

Üdvözlettel

Kiss István