Tegnap délután hasonló problémába ütköztem, hp multifunkciós jól működő készülék az ismerősnél egyszer csak nem akart nyomtatni, szkennelés, tintaszint lekérdezés stb. viszont működött. Driver le-fel, ott meg a csatlakozás varázslónál elhasalt semmitmondó hibaüzenettel. Eszközkezelőben a ?-es usb nyomtató támogatás drivernél találtam értelmesebb hibaüzenetet, NT kernel módú driver policy gondra panaszkodott. Ez alapján találtam megoldást, az említett .reg fájl megoldotta a problémát, ha nem hp a nyomtató, akkor is érdemes kipróbálni. Valószínű valami mostanában jött frissítés állított rajta szó nélkül a háttérben. Ja, és nem is 1803 hanem még 1709 volt a win10.

https://h30434.www3.hp.com/t5/Printer-Software-and-Drivers/Windows-10-blocks-installation-of-NT-4-0-driver-for/td-p/6315400