Szia!

Ne csak az ikont nézd, az csak max azt mutatja, hogy van net és kilátsz az
internetre. Azt is nézd meg, hogy a munkaállomás a megfelelő dhcp
szervertől kapja-e az ip címet és a megfelelő dns szerver van-e beállítva!
Tehát azok a gépek, amik belépnek a tartományba ugyanolyan hálózati
paraméterekkel rendelkeznek-e, mint amik nem tudnak belépni.
Lehet két dhcp kiszolgáló van a hálózatodban. Walakiy bevitt egy rosszul
konfigolt wi-fi routert?

Hálózati paraméterek lekérdezése pl. parancssorból:  "ipconfig -all"

Üdv,
Venczel József