Hello!
Mint enaplo fejleszto, most mar megszolalnek.
>Nem szeretném tovább védeni, mindenkinek az az érdeke,
>hogy egy stabil program alakuljon ki.
Az iskolakat nem erdekli mennyi penzt oltek bele, hogy stabil legyen.
Nekik csak az kell, hogy mukodjon.

>Mivel az, hogy csak hibákat sorolunk, és nem konstruktívan
> állunk hozzá snekinek sem segít, így ebben nem igazán veszek részt.
Konstruktiv hozzaallas?
Tudom mennyi ido egy funkcio kifejlesztese, tesztelese.
Ezert en kozben SOSEM tortenik ilyen. Csak es kizarolag ket tanev kozott.
S termeszetesen az is maximalis tajekoztatas mellett.
S itt van a kutya elasva.
A tajekoztatas. Mar bocsanat, de az, hogy a weblapra kiteszek egy tajekoztatast, hogy ez van, az bizony keves. Ezen a listan meg se jelenne a kerdes, a hiba, ha az ekreta fejlesztok ezt megfeleloen kezelnek. 1. Hibajelentes utan, azonnal tajekoztatni MINDENKIT a hibarol, a varhato lepesekrol, teendokrol.
2. A hiba kijavitasa utan ismet tajekoztatas.

1. eseten nem fordulhat elo, hogy a tanarok duplan triplan jegyeket irnak be.

Egyszeruen rossz a support, s ennek semmi koze a program josagahoz.

--
Udv:
Molnar Peter

---
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com