>Ágyúval verébre lenne. Tényleg inkább telepítem mak kulccsal a gépét,
No pont ezért fogynak el a MAK kulcsok.!!!
Nálam is vpn-el van megoldva és működik.
NINCS 1darab mak kulcs sem a mi sulinkban, minden kms-el van csinálva és jól működik. A nyugdíj előtti tanárok is simán megoldják az 1 kattintásos vpn-t. Mit mondjak? Akinek ez sem megy, annak ideje lenne pályát váltani?!

2018. 06. 14. 14:26 keltezéssel, Gyulai László írta:
Hidd el, nem ér ez nekem annyit. A wifire nem tudnak egyedül felmenni (mentett jelszóval), azt hiszem folyamatosan fejemen lenne a telefon.

Aki felírja, felrajzolja a füzete hátuljába lépésenként hogy hogy kell csinálni, elpróbáljuk, aztán 1 óra múlva mehetek utána hogy megint 2-t kattintsak, azt nem kéne vpn csatlakozással terhelni. Igazából nincs is szükségünk rá. Ágyúval verébre lenne. Tényleg inkább telepítem mak kulccsal a gépét, ne sajnáld már tőlem azt az 1 számjegyű db mak kulcsot, vannak akik százával használják el...

2018.06.14. 14:09 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2018.06.14. 12:35 keltezéssel, Gyulai László írta:

Szerencséd hogy ilyen jó tanerőid vannak, én néha örülök ha valaki be tudja kapcsolni a gépet vagy az asztalon kívül más könyvtárat használni, egy vpn csatlakozás bőven erőn felüli feladat lenne...

Ha OpenVPN-t telepítesz és az megfelelően be van állítva, akkor két kattintás a csatlakozás, ha csak kulcsos hitelesítés van, akkor még jelszót sem kell beírnia (de ajánlott a jelszavas hitelesítés megkövetelése).