Ne akarj a hdd fájlrendszerről bootolni. Benne van az iso lehetőség, ami az iso-ból tud optikai lemezt csinálni. Elvileg kikeresed a menüből az iso-t, kiválasztod, és ezután csinál belőle usb-s dvd/BD meghajtót, lesz egy új eszközöd, mintha egy usb külső dvd-ben benne lenne a lemez amit az iso-ból felírnál fizikai korongra. Annak olyan a fájlrendszere, mint ami az iso-ban van. Semmi köze a host meghajtó fájl rendszeréhez. Tehát itt nem egy Q nagy pendrive-nak használod a hdd-t, ne abban gondolkozz.