-------- Továbbított üzenet --------
Subject:        Re: [Techinfo] videokartya 4K-s monitorhoz
To:     Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu>
From:   Sándor Fehér <fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>
Date:   Tue, 17 Jul 2018 12:19:41 +0200

Üdv!

Nekem gigabyte 1030 gddr5-ös kártyám van a gépbe.
Nem silent, mert ventis de semmi hangja alap használatnál.
Ha youtube 1080p 60 -as videókat nézek, akkor sem vészes a hangja.
hdmi2.0 van rajta de nekem nincs 4k-s megjelenítőm.
Egy lg 3d (26") monitorom van rákötve + a tv de abszolút megvagyok ezzel elégedve.