Én 10 éve találkoztam beszáradás problémával, azt hittem hogy az ilyen
problémákat már kiküszöbölték de akkor ezek szerint nem. De én is annak a
híve vagyok hogy hetente 1 színes oldalt nyomtatni kell. Többszörös
fúvókatisztítás sem segített rajta?

Takács Tibor <taka...@ntszki.hu> ezt írta (időpont: 2018. júl. 18., Sze,
14:44):