Szia!

Egyhamar nem jutok (nem szeretnék jutni ;) ) a gép közelébe, a gazdaságis gépeket meg direkt úgy állítom be, hogy távolról senki semmit, még én se...

1 valamire emlékszem, hátha segít:

Én nem engedtem neki, hogy becsukja az ablakot, így felugrottak különböző warningok, és volt, amit lehetett engedélyezni.

Üdv:

              TT