Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék a tárgybélivel kapcsolatban.
Gépteremben klónoznám a gépeket, konkrétan Dell Optiplex 3020-akról lenne
szó.
A minta gép telepítése után húznám fel a szerverre az image-t, de
fixparts...failed hibával visszadob.

A gépen legfrissebb a BIOS, WIN10 1803, a fog 1.5.4-es verzió; 4.17.0-ás
kernellel, Ubuntu 17.10 alappal.

Amit már próbáltam:
BIOS frissítve
Fastboot és UEFI kikapcsolva, Legacy módban (MBR) telepítve
Capture debug módban (a fixpart parancsot nem találta)
Az érintett gépet átdugtam máshova, hátha hálózati probléma.
A foghoz vagy 4 féle kernelt is kipróbáltam

Ami érdekes, hogy van 4 HP gép is és azt gond nélkül vitte, sőt van még egy
másik hely is ahol ugyanilyen DELL gépeket telepítettem, ugyanebben a
felállásban, amik viszont pöccre felmentek és működnek normálisan.

Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert nemsokára itt az új
tanév és jó lenne friss rendszerrel indítani.

Üdvözlettel,
Ádám