Sziasztok!

Picit @off, de hátha van hasonló helyzetben lévő kolléga, akit érint.
Gondoltam megkérdezem, mielőtt a vezetőhöz (KLIK-hez?) fordulnék.
Pedagógusként én is kaptam a tanári laptopokból (DELL), ha jól tudom ezt
azok kapták akik a legmagasabb végzettséget jelölték meg. Augusztus
végére már elő is van irányozva mindannyiunknak a képzés, minimum 30
óra, rám azt hiszem ez vonatkozna.
Informatika tanári végzettségem van, 25 éves tanítási tapasztalattal,
ugyanennyi ideje rendszergazdai feladatok, digitális kompetencia
fejlesztése tanfolyam, Kréta 30 órás (:)) szintén.
Komolyan végig kell ülnöm 30 órát? Hasznosabban szívesen
eltölteném...akár a suliban...
Nincs valaki itt aki szintén fontolgat valamiféle felmentés kérést, vagy
akár már előrébb tart a gondolkodásban mint én?
Köszönöm! Pintér Sándor