Kedves Kollégák!

Szeretnénk, egy idős, majd 90 éves ismerőst meglepni egy fényképalbummal.
Papírra nyomtatva sem lenne olcsó mulatság (sok a kép), ezért eszembe jutott,
hogy létezik digitális képkeret.

Nem használtam soha ilyen eszközt, de a neten szétnéztem.
1. Meglepődtem, mert úgy tűnik, hogy a legtöbb nem akkus, hanem kell hozzá a
hálózati áramellátás (nem baj, ha néha tölteni kell, de a nézegetéshez már
csak ne kelljen)
2. Azt láttam, hogy az azonos méretű digitális képkeret és tescos, androidos
tablet kb. egy árban van.

Ha rajtam múlna, biztosan a tabletet választanám, de... az illető még
okostelefont sem használ (természetesen számítógépet sem), tehát nagyon
egyszerű megoldás kell. Láttam, hogy létezik androidra fényképalbum, de vajon
melyik a legjobb? Le lehet-e butítani valamelyikkel gyakorlatilag egy
digitális képkeretté a tabletet?

Minden tapasztalatot és véleményt köszönettel fogadok.

Üdv: Fodor Zsolt