Hello!

Keresek olyan programot, ami egy adott mappába "beszórt" fájlokról készít
egy HTML oldalt.
Valahogy így, ahogy az alábbi linken látható, csak ne ilyen ocsmányat.
http://fellner.sulinet.hu/jakab//kozze_teteli_lista/

Korábban ezt is egy ilyennel csináltam, DIR2HTML vagy DIRHTML volt a neve
emlékeim szerint.
Az Arclab-nak van, de a teszt verzió telefírkálja a lapot. Amivel meg a
fentit csináltam már nem találom.

Nem baj, ha nem túl dizájnos, csak fehér háttér és fekete fájlnevek
elegendőek.
Fontos lenne, hogy free vagy legalábbb 30 napig ingyenesen használható
legyen. Néztem a fentieket, de amit le lehet tölteni, nem jók.
Hátha van valakinek a fiókban egy régi változat.

--

Üdv:
Boldog Ferenc