Dashboardon semmit sem látok, mert "jelenleg migráció alatt vagyunk, ezért
nem elérhető" ez az üzenet fogad, ha a hálózatra mennék...
Most nézem, hogy elírtam, nem 195-öt akartam írni, hanem 192-őt... bocsi
Routeren 0-ás porton van.

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 3., H,
15:28):