Én a dasboard-on keresztül jutottam el ide:
https://wiki.niif.hu/index.php?title=Sulinet_felhaszn%C3%A1l%C3%B3k_t%C3%B6meges_felvitele

Nekem ment csak 2 hibába futottam bele:

ki kellett cserélnem az ékezetes betűket angol abc-s szavakra.

(szerintem a felhasználóknak úgyis csak a wifire kell, ezen nem fognak
háborogni)

Ékezetesen hibát adott!

legalább 6 karakteres jelszót kellett beállítani

Így ment.

excelben megcsináltam.

elmentettem csv-be.

Attila

Sziasztok,

EduID tömeges felhasználó felvitelben elakadtam.

A kézzel felvitt 2 felhasználót kiexportálom, majd az újakat beleraktam
az export fájlba és próbálom importálni, de nem fogadja el .

Érdekes de az exportált fájlt, mindenfajta módosítás nélkül sem fogadja
el.

Mit csinálok rosszul?

Az alábbi hibát dobja:

_Start:                2018-09-05 22:53:19_
_Stop:                 2018-09-05 22:53:19_
_Sikeres rekordok:     0_
_Sikertelen rekordok:  1_
_| rekord sorszáma | hiba leírás
|*_
_| 49              | Expected argument of type "array", "NULL" given |_