>Ötlet?
Válts át gsuite-ra.  :) (korlátlan tárhelyet kapsz 5 userig 8euro/hó/user díjért és cserébe még működik is)
Semmi bajunk vele mióta azt használjuk.

2018. 09. 07. 8:59 keltezéssel, Bakos Gabor írta:
Sziasztok!

100GB, tehát fizetős one drive csomag. 70GB telítettséggel, tehát van szabad hely. Három gépen használva szinkronizálva ua fiók. Tegnap sok képfájl törlése után beragadt a szinkronizálásba, tálcás ikonjára kattintva kiírja, hogy 58 módosítás feldolgozása, de ezzel már rég végeznie kellett volna. Jobb gombbal kattintva néha kiír néhány fájlt amivel dolgozik, de annyi idő telt már el, meg a sajátgépen és a felhőben is ha megnéztem, rendben vannak a dolgok.

A beragadt fájlok között van egy word dokumentum is amivel napközben dolgoztam. Ezzel a doc-al mindennap dolgozok, és szerintem azért mert beragadt, nem tudok vele hiperhivatkozást beszúrni, mert abban a pillanatban újraindul a word.

Ötlet?

Hol nézhetem meg az one drive által beragadt fájlokat?

Sem a helyi menüben, sem a felhőben nem találok erre utaló menüpontot?

Olyan programról már hallottam ami a helyi gépen beragadt, zárolt fájlokat feloldja, valami unlock - erre majd rákeresek, de van ha más ötlet...

KÖSZÖNÖM!

üdv

bg