Szia! Én Unifi AC lite AP-ket használok. Szerintem 4-5 db elég lenne.

Üdv: István

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of La'szlo' Drubina
Sent: Friday, September 7, 2018 10:49 AM
To: Techinfo <Techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] wifi kiepitesre otletek

Sziasztok!

Gyakorlati tapasztalatokon alapuló ötleteket, javaslatokat szeretnék kérni a
közösségtől.

Egy régi építésű - azaz vastag téglafalak - kétszintes épületben, ahol
tantermek és hálók is vannak kellene elérnem azt, hogy az egész épületben meg
legyen a kielégítő wifi lefedettség.

Az épület "L" alakú, kb. 50x35 m. A szárak végében a földszinten tantermek
(2-2), a szárakon hálószobák. Egyidejűleg akár 200 diák és aktív eszközeik
lehetnek ott. Az épületig a Sulinetes szekrénytől optika viszi a jelet.

Kérdésem:

-Milyen eszközökkel,hány darabbal, milyen térbeli elhelyezéssel javasoljátok.

--

Köszönettel:
Drubina László