Sziasztok!

Nálam úgy megy a vizsga/érettségi:

1. Van egy oktatási konfig, egész évben ez üzemel

2. Vizsga előtti napon felhúzok egy másik partícióra egy új konfigot, az oktatásit elrejtem. Az új konfigból kiveszem a diskpart-ot, nehogy egy expert user visszaéljen vele.

3. Vizsga után a vizsga partíciót rejtem el, az oktatásit pedig láthatóvá teszem. Így minden mehet tovább. Ráadásul, ha valami nagy gáz van, mert pl. az érettségiző rossz helyre mentett, percek alatt elő tudom venni a gépet, és a vita eldönthető.

Ráadásul a vizsga után a terem 10 perc alatt oktatásra kész, mert még csak klónozásra sincs szükség ;)

Üdv:
               TT