Szia József!
A HuEDU-sok szerintem lesznek olyan rendesek, hogy előkeresik neked a sulid
régi Novelles licenszeid, és az alapján megmondják, hogy mire vagy még
jogosult. Emlékeim szerint valami "örök licensz"-ről van szó. És mintha
OES10Sp4+GW2012-ig szólt volna.
Üdv:
Laci

Bársony József <bars...@kkando.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 8., Szo