Ok, ez teljesen logikus és érthető, de akkor mi a magyarázata annak, hogy
valaki feltesz egy kérdést és én hamarabb kapom meg a választ, mint a
kérdést.
Van hogy a kérdés órákkal később jelenik meg. Tehát a kérdezőtől kimegy a
levél, de nem mindenki egyszerre kapja meg.

Üdv,
Venczel József

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 8.,
Szo, 15:08):