Sziasztok!

Legfrisseb Joomla: 3.8.12,  + Breezingforms nem látom melyik verzió (biztos kiszúrja a szemem)

Frissítések ahogy jönnek teszem a joomla jelzése alapján.

A hiba:

Egy regisztrációs űrlapom van, amit évente 1x a leendő tanulóink töltenek ki. Évekig rendben működött, most jelezték, hogy küldés után nem a beállított köszönő üzenet jelenik meg, hanem  404-eshez hasonló hibaüzenet. Ettől függetlenül a megadott címre jönnek az adatok, de a szülők megijednek a hibaüzenet láttán.

Tavaly még jó volt.

Ami azóta változott a joomla 3.x alverziók, mindig folyamatosan frissítve, valamint a kiegészítők, többek között a Breezingform is mindig frissítve, de a pontos verziókat nem figyeltem.

Kérdések:

 * találkozott valaki már ezzel a problémával?
 * a joomla a legfrisseb, a breezingforms nem látom melyik - ezt hol
   kéne megnéznem?
 * a breezingformsnak a legfrisebb verziója a neten az 1.9.0. Ha
   ráfrissítem, rátelepítem a meglévőre nem szál el valami?
 * ötlet

Köszönöm!

üdv

bg