Nekem szerencsém volt, mert a tankerbe be tudtam küldeni mindjárt a hiba
felvételét követően másnap.
Ott viszont megállt a rendszer, mert állt náluk kábé 3 hónapig mire többek
között továbbküldték. Aztán már hamar ment, két héten belül visszakaptuk
megjavitva.
Szóval szerintem a tanker bevár több hibás eszközt és csak együtt küldik
tovább. Emiatt van a több hónapos várakozás néhol… de már megszokhattuk tőlük.
Én a helyetekben sűrűn rájuk telefonálnék...

Üdv,
Gál György