Szia!

Szerintem félreértettél.
Van Android-ra (már ha Androidos tabletekről van szó) OneDrive app. MS
fejlesztés, semmi humbug. Ha feltelepíted, akkor abban szépen mappánként
látod a tartalmakat, mint a PC-n.
Van az alsó sorában egy "Megosztások" menüpont (a PC-s verzióban ez nincs),
ott tudod elérni a megosztásokat.
Tehát ha megosztasz valamit, az ott azonnal megjelenik a gyereknél, a
tableten és nem kell linkekkel vacakolni.
Csak erre goondoltam.
Nézd meg a GoolglePlay áruházban! Ingyenes.

Üdv,
Venczel József

Czita Zoltán <czitazolta...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 4.,
Cs, 15:29):