Helló!

Ezt már végigjártam. nem lehet pw resetet adni. Az Admin fiók
létrehozásán is túl vagyok, azzal sem tudtam megoldani az idegen fiók
pwreset-et, ha neki MS fiókos bejelentkezés van előírva. Még a PIN kód
jöhetett volna szóba, de annak a reset-jéről sehol sem olvastam.

Üdv:
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu
VFKKI