Szia!

Most okosítottam 10 db hasonló kaliberű gépet. HP Compaq 6710b és 8710w gépeket Kingstone 120 és 240 GB-os A400-as SSD-vel és 2GB 800MHz DDR2 Notebook RAM CSX (CSXA-SO-800-2GB) memóriával.

Win 10 és office 365 ment fel és a mozabook, smartboard, smartnotebook és a böngészők.

Egészen fürgék lettek a gépek, néha felveszik a versenyt a komolyabb gépekkel induláskor és word, excell megnyitásakor.

Üdvözlettel:

Tápai Tamás