Azt tudom, lesz importálás is, de most így próbaüzemben csak párat írtam be kézzel. Most már mindegy, azt a 3-4-et már beírtam, lesz még talán 1-2 mielőtt a tömeges importálást csinálom, megoldom. De azért jobb lett volna ha már beírja nekem automatikusan akkor jól csinálná. Még az is jobb lenne ha nem írná be, akkor megspórolnám a törlést előtte.

Ja, és a monogramot akkor is fordítva írja, azt meg nem tudom megváltoztatni. És ha benne marad a fordított megjelenítendő név akkor azoknál a keresztnévre fogja rendezni.

Furcsa hogy még nem tűnt fel senkinek, vagy valahol lehet rá megoldás, csak én vagyok tüte.