Úgy tűnik, hogy a firefox bezárása után javul a helyzet, vissza esik 27-40%-ra a memória foglaltság. Tegnap legyalultam a firefoxot teljesen, minden morzsát ami rá utal és most jól megy a gép. Ha más  böngészőt használtam, de a firefox csak telepítve volt, akkor egy idő után megint megnőtt a memória használat. Most nagy a boldogság mert hasít a gép, de a firefox szolgáltatásai hiányoznak, nincsenek más böngészőben ugyan az.

Köszönöm a tanácsokat és hogy foglalkoztatok a kérdésemmel. Szép napot