Sziasztok!

Csabának még egy +

Nekem 13-ban volt lehetőségem hangosítást vásárolni, 1,5 millió ált rendelkezésre. :)

vettem hat hangfalat, soundking fs audió 600W-osak
2 pár hangfal állványt, 5 db mikrofon állványt, X2442USB keverőt 10 mic, 2 sztereó bemenet, 2x1000-os és 2x 400W-os végerősítőket, duál cd/USB lejátszót, 4 szett vezeték nélküli mikrofon (2 csatorna 2 mikrofon) 6 db microport-fejmikrofonnal, 5 db shure mikrofon, 5 db 20 méteres mikrofonkábel, 6 20m-es hangfal kábel, gurulós rack szekrény, minden ebbe építve. Így minden kéznél van amikor kell. Voltak olyan esetek, hogy a nyílt rendezvényünket megrohanták a média tudósítói és kevert hangot kellett adni nekik, megoldottam. Volt együttes hangosítás, ez is pipa. Sok szereplős nyílttéri hangosítás zenés darabhoz, ezt is meg tudtam csinálni vele. Szóval jó cucc és ilyen szetett nyúztam az előző helyemen is öt évig, csak korábbi kiadásúakat. A használat közbeni törések, szakadások amik bosszantanak, de a diák nem tud rá vigyázni. Ami még kellene az a jó tér mikrofon és a vezeték nélküli mikrofonból profibb, mert amikor sok az ember, akkor minden zavarja már a vételt, sőt, ha nincs rálátásom a vezeték nélküli mikrofonokra, akkor már szakadozik, hiába UHF a rendszer.