Jó lenne az nekik kevésbé jól működően is. Elképesztő dolgokat látok e
téren. Mindegy, csak minél olcsóbb legyen. Majd megszokják az alacsonyabb
szintű szolgáltatást.
Addig is, már bocsi, de te vagy a hasznos hülye aki ennyiért kiteszi a
lelkét.

Gábor

Liska Zsolt <lzspa...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 16., K,
9:42):