From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
On Behalf Of Attila Kovács
Sent: Friday, October 19, 2018 7:44 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] Avast for Business - Free

Én úgy tudom, hogy használható.
Régebben, volt már ez a téma itt, és akkor valaki összeszedte - vagy többen
szedték össze, már nem emlékszem -, a lehetőségeket, és ez is közte volt.
Lehet 2 éve is már ennek.

Attila

Beleolvastam, fokozatosan kivezetik, amit használunk. ("AVAST FOR
BUSINESS BASIC ANTIVIRUS")

Nálunk valószínűleg "Panda Free Antivirus" lesz helyette, használtuk
már korábban is, nem volt vele különösebb baj. Le lehet jelszavazni,
így a diákok nem tudják piszkálni. Központi konzolja nincs.
Ma (2018.10.18) néztem meg, iskolákban korlátlan számban telepíthető,
lásd a
képet:
https://i.postimg.cc/KvcG35Qx/panda-free-antivirus-2018okt.jpg

Comodo-t nem ismerem, használható iskolában (is):
"A Comodo Internet Security (CIS) jogdíjmentesen használható mind
kereskedelmi, mind személyes használatra. A CIS tartalmazza a Comodo
Firewall és Antivirus termékeket."

Ezt most találtam, 3évre igényelhető(?) freemium, nem tudok róla semmit:
https://www.secureaplus.com/for-education/

FG

Kovács Attila
sysadmin
Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium Miskolc

*Kovács Attila*
/rendszergazda/
*Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium*
3529 Miskolc
Fényi Gyula tér. 2-12.
Tel.: +36 46/560-458, +36 46/560-459 /113
E-mail: sysad...@jezsu.hu <mailto:sysad...@jezsu.hu>
*/Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!/**/
Please consider the environment before printing this e-mail/*