Szia!

Elsőre antivírus logot néznék.
Aztán teljes fájlrendszer ellenőrzés lefuttatása.

Ha semmi gyanús, akkor:
taskkill /f /IM explorer.exe &&explorer.exe

Ha még mindig nem, akkor keresd meg, mi fogja?
https://docs.microsoft.com/hu-hu/sysinternals/downloads/handle

handle.exe |findstr /i U:\

Vagy:
http://nirsoft.net/utils/opened_files_view.html
https://processhacker.sourceforge.io/

Jónak tűnik ez a programocska is:
https://lockhunter.com/exe/lockhuntersetup_3-2-3.exe

Próbacseresznye.

Üdv,

T.A.

________________________________
Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Takács Tibor <taka...@ntszki.hu>
Elküldve: 2018. október 21., vasárnap 21:10
Címzett: Techinfo
Tárgy: [Techinfo] USB hdd leválaszthatalan

Sziasztok!

A suliban a kolléganő Win7-es gépén már többször is előfordult, hogy nem
sikerült leválasztani a külső USB-s HDD-t, mert a windows folyamatosan
sipákolt, hogy használatban van. Hiába zártam be minden programot
ugyanaz. Csak azt tudtam megcsinálni, hogy leállítottam a gépet.

Most ugyanezt játsza egy másik külső HDD itthon, egy Win10 x64-en. Még
azt is próbáltam, hogy újraindítom, és amint elindul, már akkor megfogja
valami, nem engedi leválasztani!

Van erre valami tool, ami kideríti, mi fogja, és bezárja a folyamatot?
Esetleg valami registry hack, hogy ne nyúlkáljon bele a windows?

Köszi, üdv:

                             TT

lista.sulinet.hu
Ha a korábbi leveleket, hozzászólásokat szeretnéd látni, látogasd meg a(z)
Techinfo archívumot . Techinfo lista használata: Ha a listára szeretnél írni,
akkor erre a címre küldd hozzászólásodat: techinfo@lista.sulinet.hu. Itt
lejjebb feliratkozhatsz a listára, vagy módosíthatod a listatagsági
paramétereidet.