Én azért a közelmúltban is csináltam tűzfal beállítás módosításokat. Amikor beléptem az újba, akkor a cisco beállításoknál néhány hónappal korábbi tűzfal beállítások voltak, nem került szinkronba a régi dashboard-on végzett beállításokkal. Beállítottam az újon is ugyanazt amit a régin, de igazából nem sok hasznát láttam. Hiába állítottam be a publikusra port nyitásokat, nincs eredménye, zárva maradtak a portok. Ez a régivel is így volt, tehát kb. nyár eleje felé lehetett amikor utoljára működött a dolog, a beállítások megmaradnak, meg tudom nézni hogy mit állítottam be, ott vannak, de nincs hatás. Ugyanez az újban is, a régi beállításokat frissítettem, most azok látszanak aq felületen, de ugyanúgy nincs hatása mint a régivel.

Viszont az újban a cisco port állítás jó lett, a 3-as portot átállítottam benne privátról publikusra. Időzítettem újraindítást azonnalra, nem csinált semmit, nem lett jó. pár óra múlva kézzel újraindítottam a cisco-t, nem lett jó, maradt a privátban. Aztán másnap napközben még rápróbáltam poénból, és már publikuson állt a port. Tehát kell egy nap mire teljesül. Rögtön rápróbáltam a port nyitásokra is, de azok nem mentek.

De most megint ránéztem, és úgy tűnik mintha valami mégis menne, ezek szerint várni kell pár napot és lehet hogy jó lesz. Bár minden port nem lett jó most sem, de ami most nagyon kellett az épp működőképes lett mára.