Sziasztok!

Tudom,hogy elég döcögősen megy a Dashboard (2.0) és ráadásul én még nem is
nagyon használtam.
Szeretnék felhasználókat felvenni, de a menüpontban az jelenik meg, hogy "A
domain-hez nem tartozik felhasználói adatbázis". Iskolánk még nem használta
soha a Dashboard felületet,és senkinek nem is volt még sulinetes e-mail
címe.
Amiért most aktuális lenne,hogy felhasználókat vegyek fel, az az eduroam.
Már több,mint 2 hónapja kiépítették a rendszert nálunk, a szerződéskötés is
megvolt, de egyenlőre még semmi hasznát nem látjuk,mert nem tudjuk
használni.
Lehet hülyeség,amit kérdezek.Az említett ügy érdekében Dashboardban a
webszolgáltatás - adatbázis menüpontban kérvényeznem kell új adatbázist
(nincs jelenleg még adatbázisunk)?Illetve próbáltam a webhostingban új
webszolgáltatást kérni,de ott nem jelenik meg iskolánk domain-je (amit a
szerződésben kértünk,hogy mi legyen az).

A másik kérdésem az lenne,hogy a Dashboard 2.0 felületre belépve - rögtön a
főoldalon - vannak ablakok (intézményi adatok, sebességteszt, hálózat,
felhasználók).
Itt, a felhasználók ablakban van egy csomó felhasználó, de nem a
mieink,hanem teljesen idegenek. Ezeket én miért látom a mi Dashboard
felületünkön?

Köszönöm szépen,ha valaki jó tanácsokkal tud ellátni! :-)
Szép napot mindenkinek!

--
Üdvözlettel:
Balázs László