Azzal van a probléma, hogy az egész HDD keret egy másik fémkeretbe van
beletolva, amiben csak egy sín van amibe belecsúszik a keret. A sima mezei
átalakítós keretet nem tudod hova fogatni, mert nincsenek a lyukak a
megfelelő helyen. Valamint a gyári keret gumiborítású, de ez már az SSD-nél
nem számít.

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 7.,
Sze, 11:39):