Ráadásul...
Ha le akarom tölteni, akkor albumonként tudom, de ez úgy működik, hogy
megkérem, hogy töltse le, ekkor elkezd legenerálni egy zip fájlt, majd küld
egy értesítést, amiben kapok egy linket. Ezt letöltve, sajnos semmi nem
utal a mappa eredeti nevére, így újra át kell nevezgetni.
Van egy asztali alkalmazás, (Flickr Download) ez viszont full egybe tölti
le az összes képet. Bár még mindig jobb lehet, mint a Flickr sajátja.
Esetleg erre nincs valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne megkönnyíteni ezt
a munkát? Iszonyat idő lesz, mire lejön a 300 album

Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018.
nov. 15., Cs, 0:44):