előzőleg nem találtam az ms fiók onedrive-jában a kulcsmentést.) Későbbi vizsgálódásaim alapján meg tudom erősíteni, hogy a Dell-ek kivétel nélkül mind bitlockerezve vannak. A lekódolás a legelső edumail-es bejelentkezés után futott le teljesen észrevétlenül, bármilyen felhasználói közreműködés, vagy figyelemfelhívás nélkül. Ezt onnan tudom, hogy

... és vajon még mi mindent sz.rt tolnak rá észrevétlen és a tudtunk nélkül ezekre a pályázatos eszközökre...? Adatvédelem, GDPR, kiskorúak védelme... Ehhh... :-(

Gy