Ez lehet hogy jó pl pénztárgépnek, vagy SAP terminálnak,
de interaktív nyelvoktató portálokhoz szerintem karcsú lenne.

2018.11.30. 18:03 keltezéssel, Tiba Csaba írta:
Reklámoznak az alphasonic cégnél olyan diskless gépeket ami alatt raspberry fut és felhőben lévő szerverhez lehet csatlakozni vele, Windows vagy Linux remotedesktop hoz. Érdemes lenne megnézni.

Csaba