Szerintem a 2 sávos wifi-re lesz a legkisebb szükség 1 GB RAM és 1024x600-as képernyőfelbontás mellett...

Erősen felejtős ez a készülék.

Sajnos azt kell mondanom, hogy a rendelkezésre álló összeget meg kell szorozni kettővel és Huawei mellett maradva (mert tényleg jó az ár/érték aránya) egy

Huawei MediaPad M3 Lite 8.0 32GB

modell alá nem szabad adni, ha csak nem cél a szentségelés lépten-nyomon.

--

Illetve halkan jegyzem meg, hogy nem elhanyagolható egy mobil eszköz esetén 2018 végén, hogy legyen benne 4G/LTE modem is, ami + 10 ropi, de manapság, hogy h..gyért-sz...rért dobálják a korlátlan mobilinternetet utánunk szerintem nem extra, hanem alap.

Ebben az esetben

Huawei MediaPad M3 Lite 8.0 4G 32GB

egy jól használható eszköz.