Nem a tanárok kapták.

A 24 tablet az átadás-átvételi papíron szerepel vagy ennyit számolsz Te és valaki más vette át őket? Én 2 iskolában vagyok. Nagyon eltérő létszám és profil a 2 intézmény. Emellett további 3 sulira is közvetlen rálátok barát rendszergazdákon keresztül. Van közötte gimnázium, általános iskola. Mindenki 30 db tabletet kapott és ugyan azt a modellt. Lenovo Tab4_10.

Nem lehet, hogy valaki félretett 6 db-ot belőle saját felhasználásra (szigorúan az órákra készülni...)?