Ez egy olivetti PR2 Plus, esetleg megpróbálhatod annak a driverével.

https://www.olivetti.com/en/pa-business-solutions/bank-and-post-office-terminals/pr2-plus

A win7/8.1 driverrel szerintem még win10 alatt is elmegy.

De a brosúra szerint nem csak soros port hanem párhuzamos és usb is van rajta, bár ahogy nézem a jarfalla változatnál azok opcionálisak.

https://www.iet-group.com/download.php?ecv=detail_87BP340E.pdf

A gyártónál meg gyakorlatilag semmi.

http://www.jiab.com/