Szia!

Elég gyorsan lehurrogtuk, de azért amiket ajánlottak itt 40-et alulról
súroló márkás tabletek (Lenovo, Huawei) nem olyan rosszak. Én is ilyen
Lenovo-t használok, szép a képe és hosszú az aksiideje, meg könnyű is.
Én csak magamnak, saját pénzen nem vennék ilyet. Nálam pl. számít a Bt4.1,
mert használnám a kisfiammal LEGO Boost programozáshoz és ahhoz pl. nem jó.
De tv-re pl. simán ki tudom küldeni a képeket, videókat vele.
Az 5GHz sávszél sem létszükségelt, mert tabletre nem szoktam GB-os fájlokat
letöltögetni, de van olyan eszköz otthon, ami tudja és érezhető a
különbség. A házban, a legrosszabb helyen is 560Mbit/s az átviteli sebesség
vele.
Teszteltem Asphalt Extreme játékkal, azzal pl. akadozott kicsit, de normál
alkalmazásokkal, amiket nap mint nap használok, megflelően működik. A 2GB
memória már épp megfeleő szerintem.
A 16GB-ot meg lehet bővíteni. Most vettem Kínából 3500 Ft-ért SanDisk
Extreme 32GB-os memóriakártyát (100Mbit/s / 60Mbit/s átviteli sebességű).
Ultra van 2000 Ft környékén is, tehát nem olyan nagy összegek.
A 8", az tényleg elég kicsi, de azért használható. Nekem volt 7"-os Wayteq,
na az az igazi szívás 256MB memóriával, 2GB tárhellyel.

Igazából szerintem a legtöbben úgy vagyunk vele, hogy ha már veszünk
valamit, akkor szeretnénk problémamentesen használni, úgy hogy ne kelljen
még kínlódni vele. És a vélemények többsége inkább ennek szólt.

Vannak ezeknek a tableteknek korlátai, de azért használhatóak. Én pl.
örültem, hogy "ajándékba" kaptam egy ilyet.
Szerintem ha ezek közül választasz, nem lesz belőlük papírnehezék.
Viszont ha 40db kell, akkor lehet adna valamelyik kereskedő még belőle
engedményt, vagy odaadná ugyanennyiért a nagyobbat (10"-osat).
Vagy adna hozzá memóriakártyát, a Karácsonyra tekintettel ;o)

Üdv,
Venczel József

Liska Zsolt <lzspa...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 5., Sze,
8:31):