Szia László!
Ez tetszik, eddig nem ismertem. Használni nem tudom ugyan, mert - igaz ezt
eddig nem írtam - a két munkaállomás fizikailag különálló hálózatok tagjai,
az időnként megjelenő laptopok pedig hol hálózatban vannak, hol nem (pl.
külsős előadók).
Úgy látszik marad a 4 portos KVM switch és egy olyan monitor, aminek van
két bemenete. És persze még valami köztes átalakító.
Köszönöm az ötleteket!
Üdv:
DLaci

László Pető <jre.juven...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 5., Sze,