A Sulix egy 32 bites (!!!) Redhat el6, 2.6.32 kernellel, max. 16 giga ramot támogat. Ha komoly szervered van akkor inkább virtuális gépbe telepítsd.

2018.12.19. 18:45 keltezéssel, Takács Tibor írta:
Sziasztok!

Megkértek egy közeli Ált. Iskolában, hogy segítsek beüzemelni a szerverüket. Mindenhol Debian-t használok, így ezt gondoltam itt is, viszont ránéztem a sulix.hu-ra, és nagyban reklámozzák, hogy a törvény által előírt tartalomszűrést meg tudja oldani. Van aki használja ezt? Hogy működik? A Debiant ismerem, a Sulix milyen alapú, mennyire más?

Köszi, üdv:

                             TT