Mi is kaptunk, ráadásul nálunk még nincs is GUEST_VENDEG WiFi,
de azért majd tájékoztatom a wifizni szándékozó vendéket :))

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc

Hello!

most kaptam egy levelet az NIIF-tol, hogy mi lesz a januari GUEST Wifi jelszo.

Csak kivancsisagbol mas is kapott es a jelszo:

M*****V

Tobb intezmenyben is erintett vagyok, s csak 1 jelszot kaptam, de nem tudom melyik intezmenyre vonatkozik.
A dashboard-on termeszetesen a decemberi jelszo van.

Szoval csak kivanycsisagbol kerdezem, hogy egyforma-e a jelszo mindenutt?

--
Tisztelettel:
Molnar Peter