Szerintem nagyon bűzlik... Kinek kell az ilyet jelenteni? Érdemes? Egy
ritkán használt címemre jött, ma vettem észre.

---------- Forwarded message ---------
From: Gersei Zsolt <gersei.zs...@freemail.hu>
Date: 2019. jan. 6., V, 22:44
Subject: Fwd: Adóvisszatérítés 02/2018.
To: gerseizsolt <gerseizs...@gmail.com>

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Nav.Gov <nore...@hirlevel.hu>
Dátum: 2018 október 28 11:08:18
Tárgy: Adóvisszatérítés 02/2018.
Címzett: Recipients <nore...@hirlevel.hu>

A NAV napi gyakorisággal készülo hírlevele.

<https://www.adress-normandie.org/onlinenav.govhu/>

Tisztelt Ügyfelünk!

Az idén kifizetett összes adót az online ügyfelek számára ellenorizték. Az
év végén jelentkezzen be az alábbi linkre, és hajtsa végre az alábbi
lépéseket: Adja meg nevét, vezetéknevét és azonosítószámát, és erosítse meg
e-mailjeit. Biztosítjuk, hogy jogod van az ebben az évben fizetett pénz
visszaszerzésére
Ellenorizze most <https://www.adress-normandie.org/onlinenav.govhu/>

Kérem jelentkezzen be az adóvisszatéritési oldalra,hogy visszaigényelheti
az alapokat.

Kiemelt figyelemre számíthatnak a virágot, koszorút és mécseseket árusítók.
A NAV munkatársai a nyugta- és számlaadást, az online pénztárgép megfelelo
üzemeltetését, valamint az alkalmazottak bejelentését vizsgálják.
Hírlevelünkre ne válaszoljon, a feladó e-mail címére ne írjon levelet, mert
ezeket a rendszer nem tudja fogadni.

--
Gersei Zsolt
+36-20-233-0777